Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсах подгревна свещ в главата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скъсах подгревна свещ в главата

    Днес замерих свещите и видях че на 2 и 3 цилиндър свещите не работят. Свалих на 2 цилиндър свещта без проблем но на 3 цилиндър като започнах да развивам свещта тя започна да скърца при развиване. Напръсках с WD40 и нищо, налях в гнездото нафта и при опита да отвия скъсах свещта под резбата. Свещта се разви но веднага под резбата се скъса и в главата остана само основата. Говорих с мой познат с автосервиз и ми каза че щом съм развил резбата е по малкият проблем. Каза да карам без да се притеснявам и рано или късно налягането ще изхвърли останалата част от свещта. Даде ми един ключ за свещи и свещта да ги сложа в жабката и когато останалата част падне да завия новата свещ и да карам.


    Дайте съвет как да процедирам в такъв случай...или да изчакам това което ми каза майстора.


    Става въпрос за Алфата от подписа ми.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

  • #2
    на мен ми се случи същото,точно както ти е казал майстора стана, покарах една седмица и налягането я извади.
    156 1.9 JTD 105hp

    Comment


    • #3
      Ай стига бе.....ебати, това за първи път го чувам...да я изхвърли.........скъсал си електрода...по вероятно да падне вътре в цилиндъра, отколкото да го изхвърли....това да не е картечница, тя е запекла от нагара, който е образуван около електрода, заради ненавремената смяна, след като е изгоряла.....как си ги представяте тия неща.....ефекта да я изтреляш навън е минимален...не си го представям.........
      Или сваляш дюзата и от там с камера и магнит се опитваш да я извадиш, или цялата глава долоу...
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Ай стига бе.....ебати, това за първи път го чувам...да я изхвърли.........скъсал си електрода...по вероятно да падне вътре в цилиндъра, отколкото да го изхвърли....това да не е картечница, тя е запекла от нагара, който е образуван около електрода, заради ненавремената смяна, след като е изгоряла.....как си ги представяте тия неща.....ефекта да я изтреляш навън е минимален...не си го представям.........
        Или сваляш дюзата и от там с камера и магнит се опитваш да я извадиш, или цялата глава долоу...
        Или с въздух от компресор пак през отвора на дюзата при затворени клапани
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Пръскайте предварително с wd40 или подобна смазка- поне 2 пъти първи път 10/7 дни преди смяната на свещите и втори път вечерта преди деня на смяната на свещите.

          Това е достатъчно за нормалното безпроблемно отвиване на свещите.
          Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 08:41.
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #6
            А още по-добре е преди да ги навиете да ги намажете с противозаклинваща паста.

            https://www.kammarton.com/продукти/и...b-8009---454-g


            Ето нещо подходящо. С него мажа общо взето всичко.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Като си купиш оригинални свещи даже ти дават и едно малко пакетче грес, да им намажеш резбите
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Като си купиш оригинални свещи даже ти дават и едно малко пакетче грес, да им намажеш резбите
                Сигурно. Аз мажа дори лагерите на главините, шарнирите, гайките на каретата.....
                После няма охххххх.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  А още по-добре е преди да ги навиете да ги намажете с противозаклинваща паста.

                  https://www.kammarton.com/продукти/и...b-8009---454-g


                  Ето нещо подходящо. С него мажа общо взето всичко.
                  Писах за не намазалите с такива пасти/греси.

                  =======================
                  Да, по-хубаво е.

                  Ама защо нямат цена на тази паста?

                  Отделно мислех, че се мажат с медна паста/грес - става и за спирачни апарати и за свещи- издържа до 1200 градуса по целзии.
                  Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                  Comment


                  • #10
                    Имат, https://toolsshop.bg/Smazki-i-gresi/...LB-8009--454-g


                    Comment


                    • #11
                      Виртуални съчинения....някой, който е оправял съответният проблем.....нека да сподели...иначе бля, бля......ама дали се получава, от това дето казвате.............много лесно е да подведем някой....а след това сорри...
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Виртуални съчинения....някой, който е оправял съответният проблем.....нека да сподели...иначе бля, бля......ама дали се получава, от това дето казвате.............много лесно е да подведем някой....а след това сорри...
                        Е ми нали знаеш, пишат хора, които никога не са вадили свещи. ''Напръскай го с ВД40 две седмици преди това и после вечерта преди това'' Доста забавно, това ВД за никакъв чеп не става. И се изпарява и гори лесно и никакво проникакване няма в резбата. Като запалиш и от топлината изчезва за минути и за какво да го пръскаш две седмии по-рано?
                        Или че свещите се скапвали и раздували когато не работят и не се сменят навреме, пълни глупости. Карах с моите изгорели около 8 години, да 8, щото си палеше. Ще ти ги снимам, изглеждат като нови външно.
                        Единственото правилно е да се мажат преди монтажа и като се свалят- много внимателно, като танго две напред едно назад иначе като се скъсат, което се случва разбира се, добрите сервизи ги вадят срещу доста пари, не чакат да изхвръкнат.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:45.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Е ми нали знаеш, пишат хора, които никога не са вадили свещи. ''Напръскай го с ВД40 две седмици преди това и после вечерта преди това'' Доста забавно, това ВД за никакъв чеп не става. И се изпарява и гори лесно и никакво проникакване няма в резбата. Като запалиш и от топлината изчезва за минути и за какво да го пръскаш две седмии по-рано?
                          Или че свещите се скапвали и раздували когато не работят и не се сменят навреме, пълни глупости. Карах с моите изгорели около 8 години, да 8, щото си палеше. Ще ти ги снимам, изглеждат като нови външно.
                          Единственото правилно е да се мажат преди монтажа и като се свалят- много внимателно, като танго две напред едно назад иначе като се скъсат, което се случва разбира се, добрите сервизи ги вадят срещу доста пари, не чакат да изхвръкнат.
                          Тука малко с халуминиевата глава не съм съгласен, като въртиш напред назад, така убаво завлича че после става олеле мале. тръгне ли веднъж развиваш без да спираш, че скине ли се, набиваш навътре после дюзата долу и с магнита вадиш парче по парче.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Тука малко с халуминиевата глава не съм съгласен, като въртиш напред назад, така убаво завлича че после става олеле мале. тръгне ли веднъж развиваш без да спираш, че скине ли се, набиваш навътре после дюзата долу и с магнита вадиш парче по парче.
                            Спор няма, алуминият е ужасен материал за резби, дори
                            инструментите, които правят резбите в новите детайли са доста специални и със специални покрития.
                            Ама тръгне ли да се къса нещо, каквото и да правиш спиране няма, скоро скъсах болт на ЕГР, в момента в който скръцна и ми стана ясно какво ме чака
                            Свещите се вадят най- добре при леко топъл двигател.
                            И най- добре в сервиз, където механика има достатъчно опит и усет на ръката, тя е като динамометричен ключ . Не случайно цената за смяна на свещ почва от 10 лв. нагоре.
                            Това не е работа за любители и после като я скъсат изпадат в паника
                            Скъпо е но по- добре в сервиз, поне аз предпочитам да не се занимавам лично с тези свещи
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              С каквито и лубриканти да мажете, файда няма......при 90% се къса електрода, а не резбата.....другата седмица ще ми сменят една такава свещ, която е изгоряла преди 40 хил...км.....поне така ми каза предишният собственик....та ще пиша как е минала процедурата......не, че колата не пали и при -15 градуса, но ме дразни индикацията, и не ми се нрави нещо да не е уред ...

                              ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:05 ----------

                              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Тука малко с халуминиевата глава не съм съгласен, като въртиш напред назад, така убаво завлича че после става олеле мале. тръгне ли веднъж развиваш без да спираш, че скине ли се, набиваш навътре после дюзата долу и с магнита вадиш парче по парче.
                              Я кажи за налягането, оти аз мисля да настържа барут от клечки за кибрит в цилиндъра, за да я издухам по бързо ако се скъса, а не да карам една седмица....)
                              Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:12.
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X